obchodná spoločnosť Panda Solutions s.r.o., IČO: 24259331, so sídlom Malobřevnovská 904/33, 16900 Praha 6, pre predaj tovaru a služieb prostredníctvom goodio.sk
V našom e-shope uverejňujeme len overené recenzie od zákazníkov, ktorí u nás nakúpili.
Publikované recenzie pochádzajú výlučne od zákazníkov, ktorí si recenzované produkty v našom e-shope skutočne zakúpili.
Ako môžem ohodnotiť zakúpený produkt?
E-maily s odkazom na vloženie recenzie obdržíte, pokiaľ nevyjadríte nesúhlas so zaslaním e-mailu s odkazom na vloženie recenzie prostredníctvom Heureka.sk a Tovar.sk. Nesúhlas môžete udeliť počas procesu objednávania bezprostredne pred odoslaním objednávky.
Poradie recenzí je možné nájsť na webových stránkách Heureka.sk a Tovar.sk. Recenzie je možné filtrovat priamo na týchto webových stránkách. Zobrazujeme všetky recenzie, či už sú pozitívne alebo negatívne.
Ako je zabezpečené, že recenzie produktov nie sú falošné?
Vloženie hodnotenia. Iba zákazníci, ktorí zakúpili produkty na našich webových stránkach môžu zanechať hodnotenie týchto produktov. To také prostredníctvom: Heureka.sk, Tovar.sk, ktorým je odovzdaná informácia o zakúpenom produkte (objednávke) a Vaše meno, priezvisko a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávať hodnotenie nášho e-shopu iba u zákazníkov, ktorí u nás nakúpili a hodnotia užívateľskú skúsenosť alebo produkt, ktorý zakúpili.
Ako mám postupovať v prípade, že mi odkaz na hodnotenie produktu nebol zaslaný?
Do 14 dní od obdržania objednávky máte možnosť nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu [email protected] a potom vám bude zaslaný odkaz.
Tieto pravidlá pre zobrazovanie recenzií sú platné od 1. 4. 2024.